Знаците, че една компания се интересува от клиентите си

tony

Знаете ли, че има такова нещо като Международния ден на клиента? Това е един интересен факт и вероятно е добро напомняме, че компаниите трябва да се грижат за клиентите си.

А знаете ли как можете да разпознаете такава компания? Ето ги знаците.

Предоставяне на лесни възможности за обслужване на клиенти

Днешните потребители очакват, че процесът на свързване с обслужването на клиенти е безпроблемен и ясен. Статистически 83% от онлайн клиентите се нуждаят от някаква степен на помощ за завършване на покупка и 71% очакват да имат достъп до помощта онлайн в рамките на 5 минути.

Най-ефективните компании осъзнават, че техните канали за обслужване на клиенти трябва да включват много, ако не всички, налични днес опции. Независимо дали става въпрос за имейл, телефон, чат на живо, социални медийни канали, често задавани въпроси или самообслужване, компаниите, които се грижат за клиентите, гарантират, че техните данни за контакт и друга подходяща информация могат лесно да бъдат намерени, всички опции работят правилно и служителите реагират бързо, когато е необходима тяхната помощ.

Наистина добро обслужване

Според друго изследване, 89% от потребителите са спрели да правят бизнес с компания, след като са получили лошо обслужване, а 40% са сигурни, че ще спрат да правят бизнес с компания, ако такова нещо им се случи. Това звучи твърде обезпокоително, за да се игнорира.

В наши дни ставаме свидетели на висока наличност на продукти, увеличаващ се избор и все по-конкурентни цени. Бизнес конкуренцията се превърна в предизвикателство за изграждане и поддържане на изключителен клиентски опит. Фирмите, които се отличават, признават важността на отличното обслужване на клиентите, с цел да карат клиентите да се чувстват позитивни и щастливи от опита си с марката, отбелязват експертите от Форклифт БГ.

Стремеж към опознаване на клиентите

Днешните потребители са много по-взискателни в сравнение с това, което бяха преди години. 72% от тях сега очакват представител на отдела за обслужване на клиенти да знае техните данни за контакт, информация за продуктите и историята на услугите, веднага щом се свържат с офиса за поддръжка.

Познаването на вашия клиент е съществен ключ към успеха в бизнеса. Без тези знания просто няма да разполагате с информацията, необходима за вземане на правилните решения относно ценообразуването, маркетинга и почти всеки друг аспект от управлението на вашия бизнес. Тъй като пазарният пейзаж се развива, а социалните медии и много други ресурси позволяват на компаниите да се свързват с клиентите си в личен план, истинската грижа предполага да се запознаете с очакванията на клиентите и да се стремите да отговорите на техните нужди.

Живот в обувките на клиента

Влизането в обувките на клиентите е свързано с възможността да видите дадена ситуация от гледна точка на другия, да разберете как се чувства клиентът на всеки конкретен етап от пътуването си и да предоставите индивидуални решения въз основа на ситуацията. Тясно свързано с понятието за съпричастност, това умение дава възможност на служителите да общуват по-добре с потребителите и да се справят с емоционалната страна на взаимодействието.

Има брилянтен цитат на Марша Колиер, който гласи: „Обслужването на клиенти не винаги може да предостави решения, но винаги може да даде съпричастност. Компаниите, които бележат успехи, осъзнават важността на емоционалната връзка и обучават служителите си да слушат вербалната и невербалната комуникация на клиентите, за да измислят персонализирани решения на място.“ Нямаме какво да добавим!

Next Post

Правила за успешна комуникация, които всеки служител в хотел трябва да знае

Успешната комуникация с гостите на хотела е ключов елемент в обслужването и един от важните критерии, които помагат те да си тръгнат доволни и щастливи. Ако внимателно разгледате ревюта на потребители за престоя им в хотел, ще забележите, че един от най-често споменаваните проблеми е, че персоналът не е бил […]